Публікації автора: Інститут

До уваги батьків та учасників III (міського) етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад!

У зв’язку з профілактичними заходами щодо поширення захворювань на кір та ГРВІ звертаємо Вашу увагу на дотримання вимог протоколу № 1 Постійної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій.
Відповідальність за здоров’я дітей, що беруть участь в олімпіадах, несуть їхні батьки.
Організаційний комітет

Склад експертної комісії

Наказ Департаменту освіти і науки, молоді та спорту від 30.09.2016 №804 (попередній склад Експертної комісії)

Наказ Департаменту освіти і науки, молоді та спорту від 07.11.2017 р. № 1055

Додаток
до наказу Департаменту освіти і науки, молоді та спорту
виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
від 29 вересня 2014 року № 521
у редакції наказу
Департаменту освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації) від 07/11/2017 р. № 1055

Склад експертної комісії
з проведення дослідно-експериментальної роботи

Войцехівський М. Ф., директор Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент, голова комісії.

Бохно О. В., начальник управління дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти Департаменту освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), заступник голови.

Івашньова С. В., заступник директора Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, заступник голови.

Шапаренко Г. В., старший науковий співробітник науково-дослідної лабораторії експериментальної педагогіки та педагогічних інновацій Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, секретар.

Бабінець С. І., начальник відділу науки, прогнозування та аналізу цільових програм Департаменту освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), кандидат педагогічних наук.

Святенко О. В., головний спеціаліст управління дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти Департаменту освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Линьов К.О. завідувач науково-дослідної лабораторії експериментальної педагогіки та педагогічних інновацій Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат наук з державного управління, доцент.

Редько С. I., доцент кафедри управління факультету інформаційних технологій та управління Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат психологічних наук, доцент.

Хоружа Л.Л., завідувач кафедри теорії та історії педагогіки Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка, доктор педагогічних наук, професор.

Горпенко Л. М., голова українського відділення міжнародної асоціації науковців, методист з науково-експериментальної роботи НМЦ управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації, кандидат педагогічних наук.

Метенко Р. О., методист НМЦ управління освіти Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації.

Петрова О.Ю., завідуюча НМЦ управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації.

Федунова Т.М., голова Асоціації керівників шкіл м. Києва, директор СЗШ № 85.

Сидоренко Н. А., заступник директора НМЦ управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації.

Свирська Т.І., завідувач НМЦ гуманітарної освіти і виховання Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка.

Кравчук Л.В., завідувач НМЦ дошкільної і початкової освіти, старший викладач кафедри методики та психології дошкільної і початкової освіти Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка.

Якубов С. В., молодший науковий співробітник науково-дослідної лабораторії експериментальної педагогіки та педагогічних інновацій Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка.

Організаційний супровід засідань комісії здійснює НДЛ експериментальної педагогіки та педагогічних інновацій

Дослідно-експериментальна робота в ЗНЗ міста Києва

Співробітники ІППО Київського університету імені Бориса Грінченка здійснюють наукове керівництво та наукове консультування у низці експериментів, а саме:

М.Ф.Войцехівський, директор Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент,
С.В.Івашньова, заступник директора Інституту з науково-методичної роботи, кандидат педагогічних наук.
«Програма професійного розвитку педагогічного персоналу навчального закладу» (медична гімназія №33, СШ №98, СШ №258, Київський спортивний ліцей-інтернат, ліцей №157, СШ №23, СШ №104 ім. Олега Ольжича, гімназія №48), СШ №80, СЗШ №192, СЗШ №215, СЗШ №243).

М.Ф.Войцехівський, директор Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент.
«Розвиток соціально-емоційної компетентності учнів закладів загальної середньої освіти» (спеціалізована школа І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням англійської мови №85, середньої загальноосвітньої школи №215, середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №182, навчально-виховного комплексу №30 «ЕкоНад» (спеціалізована школа І ступеня з поглибленим вивченням іноземних мов – гімназія).

І.П.Воротникова, доцент кафедри методики природничо-математичної освіти і технологій, кандидат педагогічних наук.
«Модель методичного Центру відкритої освіти з програмування та веб-дизайну в середній школі» (гімназія І-ІІІ ступенів №39, спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №207 з поглибленим вивченням англійської мови, школа І-ІІІ ступенів №249, спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №250 з поглибленим вивченням математики, школа І-ІІІ ступенів №263 імені Євгена Коновальця, спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №313 з поглибленим вивченням інформаційних технологій);
«Впровадження відкритої освіти учнів з особливими потребами» в загальноосвітньому навчальному закладі ІІ–ІІІ ступенів «Вечірня (змінна) спеціальна школа №27» міста Києва;
«Впровадження Веб 2.0 у навчальний процес школи» в Лисичанській ЗОШ №8 Луганської області;
«Організаційні, психолого-педагогічні умови впровадження елементів е-навчання в школі» (гімназія №179, СЗШ-інтернат №11, гімназія №290, СШ №264, СШ №234, гімназії №143, СЗШ-інтернат №4, Києво-Печерський ліцей №171 «Лідер», СШ №193, СЗШ-інтернат №5, Київська гімназія східних мов №1, гімназія «Ерудит», Ліцей-інтернат №23 «Кадетський корпус» м.Києва), гімназія №315, Київська інженерна гімназія, спеціалізована школа №23, ліцей №208, спеціалізована школа-інтернат №14, ліцей №198 «ЕКО», гімназія біотехнологій №177, ліцей №38 ім. В. М. Молчанова, ліцей «Голосіївський» №241, навчально-виховний комплекс №240 «Соціум», спеціалізована школа №47, гімназія №107 «Введенська».

А.М.Гончаренко, доцент кафедри методики та психології дошкільної і початкової освіти, кандидат педагогічних наук, доцент.
«Виховуємо киянина» на основі впровадження програми розвитку дітей старшого дошкільного віку «Я-киянин» (ДНЗ №565, ДНЗ №810, ДНЗ №17, ДНЗ №762, ДНЗ №688, ДНЗ №107, НВК «Оріяна»).

О.В.Кочерга, заступник директора Інституту з навчально-методичної роботи, кандидат психологічних наук, доцент.
«Вплив вправ на баламетричній дошці на успішність дітей у навчанні» (гімназія «Потенціал»).

Г.Д.Щекатунова, завідувач кафедри методики та психології дошкільної і початкової освіти, кандидат педагогічних наук, доцент.
«Організаційно-педагогічні умови розбудови білінгвальної спеціалізованої школи І ступеня як закладу інноваційного типу розвитку» в СШ І ступеня №322;
«Організаційно-педагогічні умови інноваційного розвитку освітнього простору Кловського ліцею №77» у Кловському ліцей №77.

С.В.Якубов, м.н.с НДЛ експериментальної педагогіки та педагогічних інновацій, науковий консультант ДЕР.
«Упровадження елементів дистанційного навчання школярів у ЗНЗ м.Києва» (СЗШ №259, ліцей «Універсум», Фінансовий ліцей).

Я.Ю.Якунін, завідувач кафедри методики природничо-математичної освіти і технологій, кандидат хімічних наук, доцент.
«Упровадження мультипрофільного навчання в середній загальноосвітній школі» (27 закладів середньої освіти).

Підвищення кваліфікації керівників навчальних закладів столиці

Шановні учасники програми підвищення кваліфікації керівників загальноосвітніх навчальних закладів м. Києва! Опрацювати модулі фахового змісту ви зможете в Інституті післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка.
Переглянувши поданий нижче графік, оберіть для навчання необхідний модуль. Початок занять 26 грудня 2017 року, час проведення зазначено у графіку.
Реєстрацію здійснюватимуть куратори груп безпосередньо перед заняттям у вказаних у розкладі навчальних аудиторіях. Необхідно мати з собою індивідуальний навчальний план.
Для учасників програми, які не зможуть відвідати заняття 26 грудня 2017 року заплановані індивідуальні консультації (див. графік).
Наша адреса: проспект Павла Тичини, 22а (СЗШ №81, актова зала).
Телефон для довідок: (044) 553-16-29 (Навчальний відділ Інституту).
Графік проходження курсів підвищення кваліфікації керівниками навчальних закладів міста Києва у грудні 2017 р. (модулі фахового змісту)

Вітаємо з ювілеєм Назарову Ольгу Олександрівну!

Дорога наша Ольго Олександрівно!
Кожна людина має якийсь талант, а Вам доля подарувала їх кілька. Ви –чудовий керівник, яскравий оратор, цікавий співрозмовник…
Бездоганне знання справи, відданість їй, висока освіченість і культура є Вашим безцінним надбанням, запорукою успіхів, авторитету та шани серед людей.
У Вас багато християнських цінностей, які вивищують людину над буденністю: людяність, доброта, справедливість, милосердя, духовність і душевність… А ще Вас батьки обдарували жіночою красою й чарівністю. Саме ці таланти і якості є складниками багатої людської палітри, назва якої – Особистість.
Щиро вітаємо Вас з Днем народження!
Зичимо Вам наснаги у Ваших добрих справах, у нових починаннях і звершеннях! Нехай натхнення, оптимізм і невичерпна енергія будуть Вам помічниками, робота приносить задоволення, вірні друзі будуть завжди поруч, а в родині панують любов, щастя та благополуччя. Будьте завжди такою ж енергійною й цікавою особистістю, якою ми Вас знаємо. Хай Вас супроводжує удача в досягненні мети, вистачає енергії для плідної праці на педагогічній ниві. Хай Віра, Надія та Любов будуть вірними супутниками, життя Ваше буде щедрим і багатим на добро, біда обминає Ваш дім, а світло й сонце зігрівають душу!

Семінари, майстер-класи, круглі столи, тренінги, наради ІППО у грудні 2017 року

Семінари ІППО у  грудні 2017 року

Освітня програма «Міст до вищої освіти в Німеччині»

«Міст до вищої освіти в Німеччині» – стипендійна програма, яка готує до вступу в вищі навчальні заклади Німеччини після закінчення школи без навчання на додаткових підготовчих курсах та без складання іспитів.
До участі в програмі запрошуються учні 9-тих класів спеціалізованих шкіл, ліцеїв та загальноосвітніх закладів міста Києва, які мають високий середній бал та володіють німецькою мовою на рівні А2.
Передбачається мовна й фахова підготовка (з математики, інформатики, природничих та технічних дисциплін (MINT), ознайомлення з особливостями викладання, навчання у вищому навчальному закладі та перебування в університетському містечку.
Повну інформацію про проект «Міст до вищої освіти у Німеччині» можна знайти на сайті Ґете-Інституту
Презентація в місті Києві відбудеться 28.10.2017 в Goethe-Institut в Україні. Початок о 17:00.

Семінари, майстер-класи, круглі столи, тренінги, наради ІППО у жовтні 2017 року

Семінари ІППО в жовтні 2017 року

До уваги педпрацівників усіх регіонів України

Інститут післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка запрошує працівників ДНЗ, ЗНЗ, ПНЗ, ПТНЗ усіх* регіонів України на курси підвищення кваліфікації за очно-дистанційною та дистанційною формою навчання.

Освітні програми розраховані на 180 аудиторних годин та включають:
– лекції, індивідуальні консультації, круглі столи;
– тренінгові методи навчання з використанням комп’ютерних технологій;
– відвідування вибіркових заходів (занять, круглих столів, дискусій, семінарів, екскурсій тощо);
– роботу в бібліотеці та залі електронних ресурсів;
– опрацювання дистанційних модулів за місцем проживання.

«Регіональний день 2.0» для вчителів французької мови

29 серпня 2017 року в Київському університеті імені Бориса Грінченка за адресою вул. Маршала Тимошенка 13-Б, відбувся «Регіональний день 2.0» для вчителів французької мови всіх загальноосвітніх навчальних закладів м. Києва. «Регіональний день 2.0» мав на меті навчити вчителів французької мови працювати з французькими «інструментами» вивчення мови (ресурси Французького інституту, Campus France, CIEP, TV5MONDE…) та у більш загальному плані , навчити інтегрувати цифрові ресурси у роботу в класі.
Тренінг організований за підтримки посольства Франції в Україні передбачав підвищення кваліфікації вчителів французької мови з видачею сертифікатів.

Київський освітній форум

21 серпня 2017 року в Київському університеті імені Бориса Грінченка відбувся серпневий педагогічний форум для працівників загальноосвітніх навчальних закладів м.Києва (вчителів-предметників) «Нова українська школа: старт чи продовження поступу?».
Програмою було передбачено проведення майстер-класів від авторів підручників, експертів, вчителів; виставки, інтерактивні презентації, воркшопи, подіумні дискусії, круглі столи, експертні групи.
Реєстрація учасників Форуму здійснювали  Науково-методичні центри Управлінь освіти районних в місті Києві державних адміністрацій.

Тренінг з питань пілотного впровадження проекту нового Державного стандарту початкової загальної освіти

У 2017-2018 н.р. розпочнеться пілотне впровадження проекту Державного стандарту початкової загальної освіти в рамках реформи «Нова українська школа». У Києві в пілотуванні візьмуть участь педагоги чотирьох загальноосвітніх навчальних закладів: середньої загальноосвітньої школи № 309 Дарницького району (директор Тимошенко Ольга Олексіївна); середньої загальноосвітньої школи № 5 Печерського району (директор Олексюк Світлана Валентинівна); середньої загальноосвітньої школи № 35 Святошинського району (директор Зорін Віталій Васильович); спеціалізованої школи № 106 з поглибленим вивченням англійської мови Шевченківського району (директор Лісова Юлія Володимирівна).
Фотозвіт тренігу
Створення плану тематичного дня на прикладі СЗШ №5 м.Києва (частина 1): відео
Створення плану тематичного дня на прикладі СШ №106 м.Києва (частина 2): відео
Створення плану тематичного дня на прикладі СЗШ №309 м.Києва (частина 3): відео
Створення плану тематичного дня на прикладі СЗШ №5 м.Києва (частина 4): відео
Відгуки учасників тренінгу: відео